رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و پنجمین جلسه این شورا گفت: شهرداری تهران برای اولین بار فرصت یکسانی را در اختیار نامزدها برای تبلیغات قرار داد که جای تقدیر دارد.

احمد صادقی

به گزارش همشهری آنلاین؛ احمد صادقی در دویست و چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از مردم برای حضور در انتخابات، اظهار کرد: از شجاعت و فداکاری کاندیداها نیز تقدیر می کنیم که با حضور خود تصویری از اخلاق و دموکراسی دینی را به نمایش گذاشتند. آقایان قالیباف، زاکانی و قاضی زاده دروغ ها و تهدیدها را به جان خریدند تا فرصتی برای تشکیل دولت سوم روحانی فراهم نشود.

او افزود: به کارگیری نخبگان یکی از مسائل مهمی است که باید رئیس جمهور آینده آن را مورد توجه قرار دهد. از دو نامزد راه یافته به دور دوم درخواست دارم که ضمن اجرای مدیریت شهری واحد، امور را به دست مردم بسپارند. جریان انقلاب بدون در نظر گرفتن هر مسئله ای توان خود را برای حمایت از آقای جلیلی قرار دهند.

صادقی ضمن تقدیر از شهرداری تهران برای برگزاری جشن غدیر، خاطرنشان کرد: این جشن به ابتکار شهرداری تهران در دوره ششم در کشور نهادینه شد و امیدواریم به عنوان رویداد ملی ثبت شود.

او ادامه داد: شهرداری تهران برای اولین بار فرصت یکسانی را در اختیار نامزدها برای تبلیغات قرار داد که جای تقدیر دارد.

صادقی با بیان اینکه شهرداری و شورا تمام تلاش خود را به کار گرفته مشکل حمل و نقل را حل کند، یادآور شد: تنها راه برای توسعه حمل و نقل عمومی، تحقق قراردادهاست. اینکه مشکلات را عنوان کنیم و خوشحال شویم یک خیانت بزرگ است. همه باید دست به دست هم دهیم تا قرارداد به نتیجه برسد. فرمانداری اگر پس از دو هفته جواب ندهد، مصوبه قانونی است و باید اجرایی شود. این خوشحالی ندارد که فرمانداری کاری انجام نداده و باید تجدید نظر کنیم.

او با بیان اینکه باید جلسه مشترکی با فرمانداری برگزار شود تا دیگر شاهد تکرار چنین مواردی نباشیم، گفت: در روز پس از انتخابات و در آستانه دور دوم مطرح کردن موضوع قرارداد و مشکل آن جز یأس و ناامیدی چیزی به دنبال ندارد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد: باید مسیر قانونی به درستی طی شود و ما نیز تلاش می کنیم این مسیر را طی کنیم. ما مدارک را ارسال کردیم و فرمانداری تا هر اندازه نیاز است دقت کند و ما ناراحت نمی شویم. اگر مشکلی وجود داشته باشد رفع خواهد شد و مسئله ای پیش نخواهد آمد.

او ادامه داد: قرار بر این بود در صحن شورا به مصادیق کاری نداشته باشیم و جایگاه شورا متفاوت با این است که بخواهیم به مصادیق بپردازیم.

کد خبر 863326
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha